Monday, April 9, 2012

blogging


    Ok mcm seronok je blogging ni kan.. haha malam ni aku berjaya siapkan editing blog ni.. rupanya xdalah susah sgt nak edit blog ni kasi cantik skit kan.. ape2pun yg penting kene ada ilmu.. baru boleh mengamal... cari sebanyak mungkin tutorial dkt google then tanya pendapat2 veteran2 n pro2 blogger... confirm dorang tolong korang.... 


mcm aku ni newbie lagi.. tapi da rasa mcm seronok sngt pulak buat blog ni... salah satunya tempat ni untuk kita berkongsi maklumat n berkongsi ilmu, perasaan, pendapat global n sebagainya.. gunakan laman seperti ini dgn sebaiknya. kerana ilmu dan segalanya sekarang berada di hujung jari.. segalanya telah ada dan telah tercipta. tinggal kita sebagai manusia untuk merealisasikannya... jadikan ia kenyataan yg permulaannya adalah dari impian itu sendiri...

gunakan kekuatan dan kehebatan masing2 untuk ditonjolkan agar dunia nampak dan kenal siapa kita dan apa kelebihan kita.



kita hidup didunia ini adalah untuk berusaha menjadi khalifah Allah. yg mana Allah memberikan kita pilihan untuk kita mencorakkan masa depan kita sendiri dan redha dgn segala ketentuannya diatas segala yg Dia telah tentukan. nescaya kita tidak akan tergolong didalam orang yg rugi..
pergh berceramah pulak aku kan.. hahaha...

setiap hari aku akan post satu gambar... hehe sebab memang minat aku terhadap seni ni tersangatlah menggilanya... 
 ^_^

ok terima kasih semua.... 


kakiku di gerbang menara gading... ^_^ 

No comments: