Monday, April 9, 2012

reunion part 2 Mecha 2

9 april 2012

yummy ice cream....aku teringin sgt nak snap icecream photo yg nature mcm ni....mengalir je air liur tgk ice cream ni...nyaris x jatuh je.. haha.. kalau tidak memang spoil la ice cream tu untuk aku sorang je la kan... hahaha... tgh2 mencari steamboat yg murah n sesuai.. ternampak pulak pict ice cream ni kan... memang menyelerakan la... gaban dah ni.. ^_^




x sabar senanya nak gather2 balek satu kelas teknik gombak ku dulu.... makan steamboat memang idea yg sngt bernas... hahah tgk la sape yg bagi idea kan.. mestila aku... ^_^ sambil makan steamboat kita boleh borak2... boleh pilih nak makan ape... mcm buffet.. alang2 tgh tunggu die mendidih kita borak la dulu en.. haha... HAI!! rakyat jelata mecha 2.. dgn ini sy merasmikan perjumpaan kita kali yg kedua... ^_^




menu kita untuk steamboat di malaya steamboat buffet.... kasi ciao kali ni... hahaha... berseri2 je muka kalini nak makan malam.. baru syiok mcm ni... mahal yg berbaloi... sbb bukan selalu kita leh makan sama kan... ^^ kalini kita makan besar la skit.. sedap pun sedap.. puas pun puas.... ^^




steam set... hehe nice x... jom kite bedal ramai2.... amacam kalini pastikan berapi mulut kome2 semua hahaha.... kita chao ulam2man.. haha sedap... wo aku even aku belum try.. tapi insyaAllah dgn korang mesti jadi sedap punye benda yg x sedap powng... ^_^
ok


Assalamualaikum semua... ^_^

1 comment:

whenmyheartspeak said...

sye suke ice cream..hehehehe..